Fredag!

Nu är det äntligen freeeedag!! 
Hade längtat tills idag för idag skulle ju jag dygna med en massa folk, men det blev ju inställt i sista minuten..
Roligt säger jag bara.. Vad ska man göra nu idag? På en fredag? 

Blir så trött...
Försov mej imorse så jag fick skynda mig som fan! och när jag gick till bussen så hörde jag såklart att den kom bakom mig.. Då blev de ju att springa i full fart!
Jag säger bara det att när man är trött, inte på bra humör och känner inte sig så bra så är det inte roligt att springa för sitt liv för att hinna med bussen.
Gjorde inte dagen bättre.

Idag fick vi oxå reda på vilka som skulle få åka till spanien på en study week. 
De tog bara med två från varje årskull. Men jag kom inte med :( 
Men Ofelia kom med, så tusen kramar och grattis gumman! 
jag är bara en gnutta avundsjuk ;)
Lyckliga vinnaren och jag! 


Kommentarer
ophi

du är go ♥

vi åker nånstans någon gång!

2011-12-16 @ 19:16:55
URL: http://ophi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0