skridskoåkning

JAG ÖVERLEVDE!!
Idag så åkte vi skridsko, det gick faktiskt väldigt bra! :D Fast jag veva en del med armarna o gjorde några tjut, men jag ramla inte iaf, så jag är skit stolt! :D
Vi skulle göra någon vändning, (glömt vad de hette..) man åkte framåt och sen gjorde man någon vändning för att sedan åka baklänges, alltså man ska inte stanna då. Och de klara jag!!  efter många försök...
Men det var faktiskt roligt att få åka, det var riktigt länge sen... :o
Vi var inte många som var med, men de kändes okej iaf, haha, och de var vissa som var skiit bra! :o 
Elsa hade tydligen gått i konståkning, och hon var skit duktig!!  hon åkte runt och var helt avslappnad och så bra på de, skulle faktiskt vara roligt o kunna åka så :D
Nu ligger jag i sängen o ska snart soova, och imorn efter skolan så blir de hem till Emma och fira henne! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0