Snorigt värre.

Idag gjorde vi den sista nationella provet i svenska, och det kändes som att de gick bra. Men jag vill inte hoppas för mycket haha :)
Men under provet så nyste jag nog en miljon ggr och de rann ur näsan hela tiden. Älskar att vara förkyld!

Nu vill jag bli frisk så jag kan träna zuuuumba! ;) för jag har en tendens till att bli sämre om jag tränar när jag e sjuk...

Men imorn efter skolan så blir det in till lager 157 med några i klassen.
Jag är så sjuuuukt taggad!! Haha för jag har hört att det är jätte snygga kläder där, och många kläder med usa motiv. Och de som känner mej vet att jag älskar de! ;) hiiihihi!

Men en sak som jag vill ha är kepsen som är på bilden, äääääälskar verkligen den! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0