OMG!

Ojsan... nu var det riktigt länge sen jag skrev här.. Det var ju när vi fick sommarlov.. äsch, hade min lilla blogg paus där kan man säga. 

Men under sommaren så har jag gjort rätt så mycket saker. Men jag har tänkt att jag ska lägga ut en bildbomb på allt jag har gjort nu i sommar. Men först måste jag få ps, måste ju få iordning på alla bilderna! ;) 
 
Men nu så har jag ju börjat tvåan i gymnasiet och det känns riktigt gött! (förutom matten... inga kommenater) 
Och äntligen så har jag fått min macbook pro! Woohoo!!! Känns lite ovant men de löser sig snart så. 

Ville bara skriva lite och nu så hoppas jag på att få ps så att jag kan få igång bloggandet och massa bilder!
 
xoxo, Lina!
 
 
hahaha en ful cam bild får stå för dagens inlägg...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0