Gästbloggaren Elin!

Tjenare ! Hur är det läget ?
Jag tänkte fråga ett några frågor som jag har några problem med att lösa, och om ni kan svaren så kan ni ju komentera de här nedanför ...

Frågor:
1 - vad är upp och vad är ner på en gurka ?
2 - Vilken sida är upp och vilken sida är ner på ett blankt papper ?
3 - Min mamma och pappa har barn tillsammans, om min mamma är otrogen och blir gravid med min farbror, blir det barnet min syster/bror eller blir det min kusin ? Vad ska man säga ?

Sånt sitter jag och tänker på när jag har tråkigt, jag kan även passa på och säga att jag inte är normal. Utan mina vänner har rekommenderat att jag ska söka hjälp ...

Medans ni nu hjälper mig att få de rätta svaren kan jag ge er några bra låtar att söka på youtube ovh lyssna på...

Kenta - just idag är jag stark
Kent - pärlor
Florence + the machine - dog days are over

He en fortsatt trevlig dag och sedan en en bra helg! Hej då ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0