Höst depression

Nu har det börjat. Jag är trött, arg, ledsen, sliten, borta, konstig, ja allt som har med att vara deprimerad.. Jag känner mig sliten och stressad hela tiden fastän jag är med i skolan. Jag känner mig ensam och utstött, men varför? Jag väntar bara tills jag kommer bryta ihop.. Vet inte hur jag ska förklara, men jag mår inte bra. Ibland känner jag mig bra men det är bara en tidsfråga..
Men det känns som om tiden bara flyger iväg men jag är helt fast och inget händer. Är det hösten som gör det eller är det jag? Jag blir bara galen på det här! Vet inte hur jag ska göra för att göra så att jag känner mig som mig själv. Den glada jag.
Men jag går runt med en mask för att inte visa de men jag orkar verkligen inte mer snart, har gjort det riktigt länge nu men snart skiter jag i det. Nej jag vill inte känna mig så här och jag vet ju inte ens vad det är som gör så att jag känner mig så? Är det jag? Hösten? Människorna? Livet?
 
Jag vet inte...
 
 
 
 


Kommentarer
ELSA

LINA, du vet att du kan skriva, ringa, komma om det är så <3

Svar: TACK ELSA! Ja de vet jag, blir bara att jag blir till en bubbla.. Tack igen för att du finns för mig!<3
Lina

2012-10-19 @ 17:34:49
URL: http://blinding.blogg.se
Lara

Vet hur det känns :/ jag är iaf deprimerad, varit det i 3 år. Och dem känslorna som du beskriver brukar jag ha. det är sjukt jobbigt...jag känner att livet är värdelöst ibland. Men det kanske är bara nu när allt är mörkt o tråkigt så blir allt bara värre? eller?
Men hoppas det blir bättre.

Svar: Tackar! Ja de känns som de blir jobbigare.. Men det är samtidigt som det händer saker runt omkring mig som rubbar mig totalt.. Men man får ju kämpa på.. Hoppas du oxå blir bättre!
Lina

2012-10-22 @ 16:59:23
URL: http://yiinyang.blogg.se
Annika

Så sant :)

2012-10-24 @ 06:09:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0