Huvudvärk och utsliten

Onsdagar känns så extremt långa, typ som om tiden står still eller nått. Så i slutet av skolan så höll jag nästan på att somna! haha
 
Men efter så drog jag in till stan med Jennifer och skulle leta upp en present till Ida, men det blev tre saker så jag hoppas hon blir glad. Blir ju att dra hem till henne direkt efter skolan imorn, gött att sluta tiditgt då iaf!! 
Men nu så ligger jag i soffan med bultande huvudvärk och väntar på att få hemmagjorda hamburgare, yummi!

Sen så måste jag verkligen städa rummet, men jag orkar verkligen inte de... Men tyvärr så måste man de ibland, och i mitt fall ofta! 
 
 
Juste idag så fick vi ps och andra program!! ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0