hehe ehh...

Haha vad var det jag sa.. Jag glömmer alltid bort att blogga och sedan så orkar jag bara inte haha.. Men jag borde nog börja med det. Roligt att kunna kolla tillbaka och se vad man har gjort ju? 
Hehe tänk att det redan är februari?! Och om en vecka så är det lov? Asså vart tar dagarna vägen egentligen? 

Jag har tappat min motivation i skolan nu känner jag... Orkar inte jobba och vill bara hem och sitta och kolla på filmer, vara med vänner och kolla på hockey. Asså jag måste rycka upp mig och börja kämpa! Jag har snart gått ur tvåan och då börjar man sista året på gymnasiet! Jag kan slöa och kolla på film då för fan! 
Nej nu får jag ta tummen ur röven och kämpa på och börja göra saker och få saker i skolan gjorda så jag slipper stressa de sista dagarna i tvåan! Herregud så svårt är det inte! 
 
Nu ska jag få iordning på mitt liv! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0