Woho förstapris?

Asså jag borde få nått för mitt underbar driv på denna blogg.. Eller..?  Haha.  Men nej nu måste jag verkligen få igång den här bloggen!

Men idag så är det ju den 23 december och det betyder ju dan före doppardan!! Åhh vad jag har längtat så. Älskar verkligen allt med julen, dofterna, maten, ljusen, snön, musiken, (jul)filmerna, godis, familjen, paketerna.. JA ALLT! 
Här hos mig så har vi en tradition om att klä granen dan före julafton och sedan spela bingo. haha! Men jag ska verkligen försöka lägga upp bilder sen på granen så ska ni få se! 

Men om det inte blir så.. God Jul och hoppas att ni alla har en underbar och trevlig julafton med era nära och kära! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0