Burn it to the ground.

Jag mår helt enkelt piss idag! Började tio i ett idag o har bara två lektioner så då tänkte jag att jag skulle försöka härda ut... Men när jag kom till skolan idag så fick jag ju såklart reda på att idrotten är inställd. Så det var ju så otroligt onödigt att åka till skolan idag. Ist så kunde jag ju ha vilat upp mig hemma, för jag känner mej sjuk. Känns i halsen, ont i kroppen och orkar helt enkelt inte att göra någonting.
Så nu sitter man i skolan och har samhäll och jobbar på en rapport. Hittils har jag bara fått till fem rader... Får ta med hem och jobba lite om jag orkar..

Så när jag kommer hem sen så blir det att sova, äta, dricka vatten och bli frisk! 
Ska försöka lägga upp lite bilder från helgen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0