paradise

Denna dag spenderades med saknade Martina! Vi kolla på tv, snacka, baka cupcakes i min cupcake maskin som jag fick i julklapp. Det blev jätte bra, och cupcakes'en blev så sööta! 
Imorgon så blir de att vara med Martina igen, fast då ska vi hem till henne, och då ska jag få se hennes söta små kattungar som tydligen ska vara jätte busiga! haha, gulligt! 
Men nu måste jag gå o lägga mej, för jag ska bli hämtad av henne tidigt imorgon, och såklart så e jag uppe fortfarande... Måste vända på dygnet snart, kommer annars inte kunna vara vaken när skolan börjar. För den börjar ju faktiskt om en vecka! Längtar lite, jah har faktiskt saknat klassen! 
Nej men nu tar jag och lägger mej, lovar att bilder kommer snart! ;)
Natti! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0