1 Mars 2012

HeeejsanHooppsan allehopa! Då är det typ mitten av lovet och det har gått så jäääävla fort :ooo Men det har varit grymt roligt! :D
Idag så blev det att vara med goosan Emma! Det var sååklart riktigt roligt att vara med henne igen. :) Det blev att dra in till stan på en shopping tur, jiiipppi! haha, då fick jag iaf med mig en tröja, två hårspännen, en present till mamma och det bästa! En bubbel bad skumm och det bästa med det är att det luktar chooooklad!!! :DDD Hihihi! :3
och till det så fick jag en läppbalsam med doft av mango, hahah :D
Sen drog vi hem då det blev att kolla på när hon red. Fyyfaaan vad jag saknar det säger jag bara! Jag måste börja igen, jag klarar mej inte snart!
Efter det så satt vi i bilen utanför konsum och gissa om vi blev rädda! hahah, när hon var ute ur bilen så kom de en fyllegubbe gåendes bakom henne. Då fick hon såklart panik och gick fort in i bilen... Och han gick fortfarande efter och ställde sig utanför bilen ... hahha fyfaaaan, vi låste heela bilen och satt där som fastfrysna typ! Men vi klara oss! 

Nu har vi käka och e mätta o belåtna! Så nu blir de att mysa ner sig i sängen och ha en massa tjejsnack! :D <3
En riktigt gammal bild! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0