Söndagsmorgon

Vad duktig man är på att försöka hålla igång bloggen dåra... haha, aja! 
Igår var jag ju på match färjestad-frölunda. Man kan väll säga att matchen var riktigt händelserik och då menar jag inte själva matchen...
Under uppvärmningen blev en man träffad när den stod i klacken, och jag vet inte hur Micke kunde skjuta upp pucken över nätet!? Men mannen som blev träffad stod snett bakom mej också!! Och de blödde som bara den! Kan väll säga att min mage vred sig som faan! usch stackare... Men sen under matchen så flög en puck mot långsidan och träffade en kvinna så de börja oxå att blöda.. Och båda blev hjälpta bort från matchen..
 
Men det var oxå en till puck som flög ut till publiken men som tur vad så blev ingen skadad. Blir ju rädd när det händer sånt här.. Hoppas att det gick bra för dom iaf! <3
Matchen för sig var blandad.. Blir trött och grinig.. Men nästa gång så ska vi ta tre poängaren! 
 
Nu så har jag duschat och ska snart göra mig iordning för att dra på kalas sen. Min kusin vitamin fyller 20år så och då blir de mat och tårta!!! MUMS! haha.. 
 
 
 
Jag och min fina turban!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0