Woopwoop!

Nu idag så tog jag äntligen den sista gardasil sprutan! Fyfan va gött! Hatar att ta sprutor och jag vet att de inte är farligt men jag är rädd iaf... Usch..

Men efter skolan så drog jag med hem till Elin en stund då de blev att käka och prata. Sedan drog vi in till stan och mötte upp Jennifer, för de va tjejkväll idag!
Det var roligt, men sjuuuukt mycket människor!! Så de blev inte att vara där så länge.. Men jag fick med mig en eyeliner och snygga boots! ❤

Men nu ska jag lägga mig. Imorn blir det till skolan och träffa Sara en sista gång innan hon flyttar till USA ;( usch va jag kommer sakna henne!! ❤
Sen efter skolan så blir det att vara i fotoatudion med Emma, får försöka uppdatera imorn :3 natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0