Garderobs rensning

Idag så har man gjort lite allt möjligt. Först åkte jag till stan med mor&far och kolla lite runt på jula. Sen åkte vi till bergvik för att se om skorna som jag vill ha har kommit, men de hade de ej... Men sen mötte jag upp Pe och då följde jag med henne till ikea då jag köpte galger. 
Sen blev det hem och städa garderoben och slänga ut alla onödiga saker, och de behövde jag verkligen!! 
 
 



 
Jag köpte nya galgar pga att jag hatar mina plastgalger (+ några gamla trägalger)... Så ut med dreten säger jag bara och de va en del! 
 
 
 
När jag blev färdig så kändes det inte som någon skillnad, hade ju faktiskt slängt ut några kläder.. men aja haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0