Mary Kay

Idag så blev de upp "tidigt" och göra sej iordning för att dra på en ... glömt namnet... -.- hahah
nej men det är en som visade upp hudvårds produkter från Mary Kay, Riktigt bra saker de! :D 
hahha, men vi fick prova på olika ansikts krämer, foundation, puder, ögonskugga och mycket mer! Det var riktigt roligt, och anledningen till att jag var på det var för att min faster hade gett mej en presentkort i julklapp där jag skulle få tre ögonskugger och en rough. 
Det tog ca tre och en halv timme och va där, men det var riktigt roligt!
I slutet fick jag med mej lite mer än vad jag skulle... haha , blev en ansikts skrubb, en mjukgörande kräm och en foundation. Men jag ville köpa mer hahah!
Men nu blir de att se lite tv o sen sova! Och imorn så drar jag till stan för att se på bio med Sara, Elin, Jennifer och Elsa! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0